piatok 4. novembra 2016

Kuracia polievka s mliekom a koriandrom

Inšpiráciu na túto lahodnú polievku som našla v Maďarskom meste Gyor, ešte cez leto v Palffy Restaurant, odkiaľ pochádza aj fotka, keďže doma som už nestihla spraviť foodstagram, tak rýchlo sa zjedla :D Je veľmi jednoduchá a mne osobne chutí ešte viac ako klasická nedeľná, aj keď tú nikto a nič nenahradí, nehovoriac o tej čo vie navariť môj svokor!
Inak , spomínaná reštaurácia je naozaj senzačná a neprehliadnuteľná, nachádza sa na námestí a je to asi najväčšia reštaurácia. Okrem fantastických polievok, majú aj veľmi chutné zmrzliny od výmyslu sveta :) Riadne smotanové !





Potrebujeme: 2ks kuracích pŕs
                      koreňová zelenina ( ja som použila mrkvu a petržlen, môžte pridať aj                                                     zeler alebo dať vyvariť mrkvu či pór )
                      olej, maslo
                      mlieko ( približne hrnček )
                      soľ, korenie
                      hrsť koriandru
                      citrón
                   
Na začiatok si dáme zvariť vodu (cca 1,5l) . Zatiaľ si nakrájame na menšie kocky kuracie prsia osolíme a okoreníme a orestujeme na oleji a troche masla. Pridáme zeleninu a zalejeme vodou. Keď je mäso a aj zelenina hotové, pridáme mlieko. Polievku odtsvíme a pridáme nadrobno nakrájaný koriander. Môžme dochutiť šťavou z citróna alebo len pridať kedno koliesko priamo do taniera. Už len naservírovať a pochúťa je hotová. Dobrú chuť! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára