nedeľa 15. februára 2015

RED coat

Jeden z obľúbených kabátov! Mám ho už niekoľko rokov ale myslím, že je stále "in". Má veľmi dobrý strih a je naozaj pohodlný a tá jeho krvavo-červená . Neviem prečo ale keď som si ho obliekla po prvý krát cítila som sa ako letuška :-D pritom ani neviem či letušky nosia takéto kabáty.
Topánky som si, myslím, kúpila minulý rok, veľmi sa mi páčili. Majú obrovské opätky a krásne kamienkové zdobenie, škoda len, že na dlhé prechádzky naozaj nie sú ;)

One of my best coat in my closet. I have it several years, but I think that is "In" in nowadays. It is so comfortable and I like design of this coat and its bloody red!
When I first dressed up a coat I felt like a stewardess, I do not why.
The shoes I bought last year. Shoes have huge heels and beautiful rhinestones, damage that it is not for long walks.








Red coat - here  and here :)

Shoes - Here Here  Here

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára