nedeľa 1. februára 2015

View from our garden





     Aj keď musím priznať, že bohužiaľ nie som milovníčkou zimných športov (okrem sánkovačky a guľovačky) pohľad na zasnežené kopce ma vždy poteší. Sneh má svoju sviežu vôňu a preto mám veľmi rada keď sa zobudím, otvorím dvere a dnu prúdi čerstvý vzduch, ktorý ma vie vždy mrazivo prebrať :-D
   Keď sme však pri tých zimných športoch, doteraz mám v pamäti náš lyžiarsky výcvik. Dovtedy som sa nevedela vôbec lyžovať, preto som sa tešila ako sa to konečne naučím a aj ja budem brázdiť zasnežené svahy. Avšak radosť ma čoskoro prešla, bola som rada, že zvládam chodenie v lyžiarkach ale ako sa v nich budem aj lyžovať?! Inštruktorom bol riaditeľ školy, ktorý musím uznať, mal trpezlivosti za piatich. Snažila som sa robiť svalom ale nech som sa snažila ako som chcela, nešlo to.
Už keď som sa odhodlala spustiť dole svahom s pocitom, že to viem, moc sa mi to nepodarilo. :D Namiesto "frajerského" zaflekovania som riaditeľa nabrala rovno na lyže. Celí sme sa domotali! Nohu som mala za chrbtom,druhú pod riaditeľom a on ani nehovorím. Rátala som stým, že sme obidvaja dolámaní, našťastie však nie, obaja sme to zvládli bez zlomením,chvalabohu. No okrem neúspešného svalomu som úspešne rozosmiala všetkých naokolo. Ach jaj, trápna chvíľa. Už sa na tom smejem ale vtedy to tak nebolo, najradšej by som sa videla ... jednoducho niekde inde :D :D :D
    Lyžovanie ma ale potom začalo baviť. Z lyžiarskeho som sa vracala ako Lyžiar. No moje nové lyže, stále vyzerajú ako nové. Viac ako lyžovanie ma baví sedenie pod svahom s čajíkom v ruke a so slnečnými okuliarmi na očiach :-))
Aj keď zima pre mňa nie favorit ročných období, rada si vychutnávam pohľad na zasnežené stromy a zvuk vŕzgajúceho snehu pod nohami!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára