nedeľa 25. októbra 2015

Ovečka Ja #tenisky



A keďže akoby  Štúr povedal "... jeseň a napokon zima." aj oblečenie sa tomu adekvátne prispôsobí ! Ja som siahla po Mamininej veste, po ktorej siaham tak často, že ju ona nemá ani kedy nosiť :) Ale je krásna, teplá a cítim sa v nej ako v ovčom rúne.
No a Ja a Botasky lebo kto mňa pozná tak na mne botasky vidí teda skôr nevidí vôbec ... :)
Viete ten lodičkový typ :)
No tieto sa mi tak veľmi páčili, krásna farba, úplne ľahučké - senzácia nosiť.
A mám ich za 7€ z Lidlu! :D











 Pózujeme so Šarli :)




Peknú ničím nerušenú nedeľu všetkým :)
Určite každý z vás vie, že tento víkend je pre slovenských krajanov veľmi významným.
V Uhrovci sa koná 200 výročie od narodenia národného buditeľa, spisovateľa, politika, vzdelanca, novinára, učiteľa - osobnosti ktorá je Najvýznamnejšou osobnosťou nášho malebného
Slovenska - Ľudovíta Štúra. 
Pri tejto príležitosti mi preto nedá nespomenúť ho a páve k tomuto obdobiu mi doslova zapasovala jeho myšlienka zverejnená v Slovanstvo a svet budúcnosti :

"Po každom lete nastane v prírode jeseň a napokon zima, a táto postupnosť sa objavuje aj vo svetových dejinách. Národy ukonané horúčavou a prácou opúšťajú postupne javisko dejín a nasleduje dejinný nečas, duchovná zima, ktorou sa končí jeden život... Vývoj ľudstva napriek tomu pokračuje, večné pravdy sa nerúcajú, naopak: tak ako sa s príchodom jari príroda po zime prebúdza do bohatého života a začína s obnovenými silami, podobne je tomu aj v živote ľudstva."

Takže aj ja tento víkend končím v národnom duchu  :)
"...Slovo zachytí, skutok utvrdí človeka." Ľ. Štúr 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára