piatok 6. novembra 2015

By the way

Ahojte, je tu čas na ďalšie "všetko dokopy" :)

Včera m prišiel balík zo sashe.sk Objedala som si rukávnik a obal na madlo na kočík. Najskôr som rozmýšľala nad niečím ružovým, kvetinkovým ale keďže ja zbožňujem leopardí vzor, dala som si spraviť takéto krásne vecičky práve v tomto vzore. A som nadmieru spokojná!
Komunikácia s predávajúcou hodnotím na  ***** :) Veľmi ochotná, poradí a spraví to presne tak ako si želáte.
Dodanie bolo tiež veľmi rýchle. Balík prišiel krásne zabalený a ešte aj s darčekom!!!
No som maximálne spokojná! Veď posúďte sami.




Minulý týždeň som si bola pozrieť kabát na jeseň a vlastne už aj zimu. Zastavila som sa v predajni S.O.S / OC Dubeň majú tam veľmi pekné veci, kedysi som si tam pozerala šaty vlastne aj dva mesiace dozadu keď sme sa chystali na svadbu. Škoda, vtedy tam nemali žiadne také čo by ma "dostali" no teraz by som si tam našla aspoň troje! :D Ale tak to chodí - základ schválnosti.
No okrem šiat ma "dostal" tento fešák! Tak som sa okúňala, rozmýšľala no a nakoniec aj tak skončil v mojej izbe.


Keď som si raz pozerala jednu bloggstránku, bloggerka tak obkazovala na túto stránku shein.com a odvtedy som tam varená-pečená. Už som si odtiaľ viackrát objednala no a naposledy dorazil Khaki-Lapel-Dip-Hem-Loose-Coat


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára