sobota 30. januára 2016

Snow lady

Aj keď som letný tvor, milujúci pálivé slnečné lúče a zahalenie tela v morských vlnách, takúto zimnú panorámu milujem!!! Ticho, mráz a všetko tak nádherne biele. Pod nohami vŕzka kopa snehu, ktorá cez jazyk topánok zachádza za ponošky :D Lìca vyštìpané mrazom ako bába matrioška. Neodmysliteľná súčasť zimy.
Nedávno som si kúpila ovečkoví alebo taký ten bačovský kabát, ktorý je taký teplý :)
Je dobre známe, že tento typ materiálu je mojim obľúbencom a neodmysliteľne patrí ku mne a k zime. Kúpila som si ho v H&M kde v poslednej dobe, rovnako ako aj v F&F nakupujem až moc často. Podstatné však ostáva jednoduchosť zladenia tohto kusu oblečenie.
S opätmi či bez nich s box bag, tote, kelly či crossbody s riflami alebo na šaty.
Tak alebo onak - dokonalé podľa mojich predstáv. :*
A tu jesto moja kombinácia.












Shoes - Deichman , Bag - CCC, Coat - H&M, Body - Bonprix

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára