pondelok 9. novembra 2015

French lady

Turú, turú ... ahojte všetci. Sedìm doma, nohy prepletené, nikam nepôjdem, kávu uvarím... ak chceš niekam ísť, so mnou asi radšej nerátaj. Trochu pomenený text piesne od, myslím, Ďuricu. Ale že úplne to pasuje, na to čo robím, v podstate nerobím. "Ruky sa trasú, merajú trasu času a po sekundách..." To mi tu v pozadí hrá Cmorík na Rádio Slovensku a zas mi to úplne zapadlo do kontextu predchádzajúcej vety. Neviem, asi iba ja a možno nie len ja ale keď sa s niekým bavím, teda zväčša sa takýmto štýlom bavím s drahým a započujem nejaké slovo, poprípade súvetie, hneď si spomeniem na nejakú pesničku, ktorá to slovo obsahuje alebo na dej ktorý sa odohráva vo videoklipe. :-D A spievam, spievam, spievam aj keď neviem :-P  Alebo ak hrá pesnička, skúšam : " Rýchlo kde bola táto pesnička? " A potom machrujem, že ja to viem :-D Resp. V rádiu hrá pesnička a ja normálne vediem rozhovor, no ako príde refrén, prespievam ho a potom ďalej pokračujem v debate. Och, aká som ja neslušná :-/ :-D
Ale povedzme si pri takej dobrej pesničke sa : dobre odreaguje, naladí, poplače, zaspomína, popredstavuje, zasníva, zašoféruje, zatancuje, zaboskáva ;-)
Neuveriteľné, hrá krásna francúzka pieseň - ja ich milujem. Škoda, že po francúzky neviem ale raz...raz sa donútim, sľubujem ;))
No a táto pesnička ZAZ - On Ira úplne dokolane pasuje k môjmu outfitu. ( Moja predstava ) Rýchlim krokom prechádzať Parížske uličky, nenápadne nápadnou eleganciou francúzkej ženy...
















           
Coat : Wollis Scarf : Pepco Pants : Italy
             Earrings : H&M Shoes : Topankovo

"Tell me honestly
Would you still love me the same?" Túto sa nedá nepoznať. A ja ju mám tak rada ☺

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára