piatok 1. júla 2016

Random

Ahojte, dlho dlho som tu nepridala príspevok, ktorý by sa týkal aj niečoho iného ako jedla. Dnes je preto čas zmeniť to a čas na nové recenzie na výrobky, ktoré som poslednú dobu vyskúšala, poprípade sa podeliť o fotografie nových kúskov.
Prvou etapou budú vône. Ja som typ ženy, ktorá nemá jeden stály parfém. Vône si dávam podľa nálady. Preto u mňa nájdete viac ako jeden flakón. Od kvetinových vôni až po tie korenisté. Som jednoducho blíženec a to k tomu asi patrí.
Vône si zväčša kupujú ľudia pre ich vôňu ako dizajn, no musím sa priznať, ja som kúpila mačku vo vreci. Vôňa od Katy Perry ma oslovila vďaka rozprávkovému kalíšku, podobnému elixíru lásky. A tak som ju objednala... čakala som, že príde vôňa so sladkastým nádychom a vôňou kvetinovej záhrady, opak bol však pravdou. Killer queen red sa nesie v úplne iných tónoch. Rozmýšľam čomu vôňu prirovnať, no nenapadá ma nič. Počula som však že Killer queen Oh So Sheer je práve tá romanticky kvetinová.
Ďalším nováčikom je parfém Jil Sander -Evergreen, ktorý je veľmi výrazný a naozaj stačia len maximálne dva streky a vôňa krúži dookola vás.
Poslednými dvoma kúskami sú vône od maminy. Toaletná voda Playboy je vôňou môjho mládi, teda :D obdobia kedy som chodila na strednú vlastne asi taký prvý ročník na gympli. Od vtedy som ju nepoužila a keď mi ju mamina doniesla niekoľko dní dozadu a dala som si ju. Pripomenulo sa mi celé to obdobie :)) Je vážne veľmi fajn keď sa spomienky spoja s vôňou. Veď snáď, každý spomína na vôňu pani učiteľky zo ZŠ :)
A toto je posledný nováčik, ktorý mi stihol prirásť k srdcu. Far Away typická kvetinová vôňa.
Tá k letu ako aj ku mne neodmysliteľne patrí a tým utvrdzuje moju romantickú dušu.


A akoby to bolo keby kabelky nebolo??!! Jedna mi pribudla pár mesiacov dozadu a je to taká klasika. Veľká - kde zmestíte všetko, farbami síce nevýrazná no pritom má aj tak niečo do seba.
Harakiri neónové - melónové kabelky patria k letu a toto je kúsok na každé obdobie :)
A hneď pod ňou hneď harakiri taška na leto z H&M ešte aj s peňaženkou.




O pár týždňov možno dní chystáme fotenie v štýle folklór. Dlho som zháňala nejaké šaty, košeľu, ktorá by sa k tejto téme hodila. A našla som tieto krásne ručne vyšívané šaty. Šarlotka ma veľmi, veľmi podobné preto verím, že na fotke to ukáže super. No nechajme sa prekvapiť.

                                     Kapp Ahl

Moja dobrá kamarátka Stanka ( týmto ťa pozdravujem :D ) ma potešila balzamom na vlasy. Je dokonale dokonalý. Vôňa hrozna vo vlasoch je k zamilovaniu!!! Ďakujem :)


A toto je zopár letných kúskov ...

Papučky - ručná práca z Bojníc, Košielka - Level, Shortky - Esprit,

Plavky - H&M, Náhrdelník aj taška - darček k narodeninám a k nákupu od Yves Rocher



Never2hot 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára