pondelok 16. marca 2015

Random

Ahojte, dnešný príspevok bude o nových veciach.  Tak z každého rožka troška ;-) 
Minulý týždeň som si kúpila bižu. Mojím obľúbeným je leopardí vzor. Takže ani náramok s týmto motívom nesmie chýbať! Je veľa ľudí čo tento vzor neznáša a naopak,veľa tých,ktorí ho obľubujú. Lepšie povedané, buď ho niekto miluje alebo neznáša. A ja som v prvej skupine a veľmi  sa preto náramku teším. Druhý je taký klasický náramok, popravde vybrala si ho mamina :) No veľmi sa mi páči,je to taký univerzál. No a tieto krásne náušnice. Zaujala ma hlavne ich farba,pre ňu som si ich kúpila. Krásna tyrkysová :) 
V poslednej dobe letia veľmi klobúky. Ja som milovníčka týchto prikrývok hlavy :D  Na leto ich mám dosť ale musím povedať, že som si na zimu ešte žiaden nezaobstarala :-/ Asi by bolo na čase poobzerať sa po nejakom. Ale inak vidieť,že stále letia šiltovky. A tie pre zmenu nosím k vode, keď ideme na rybačku. Keď som minule platila pri pokladni, mali túto kvetovanú. Tak som sa rozhodla,že si ju kúpim. Som zvedavá či ju "vynosím ". Lebo mám pocit, že cez ten šilc nič neuvidím. Keď som ju kupovala,nejako som si to neuvedomila :D




No a toto je moja nová kabelka! :) Dievčenská - srdiečková. Možno trošku detinská no mne príde taká romantická.
Mala som ju keď sme šli večer von a asi ju najviac využijem na večerné akcie .




Milujete keď si listujete v módnych katalógoch? Ja to zbožňujem. Teda hlavne večer, keď si sadnem pred telku a v pokoji si listujem a pozerám kde čo majú, čo by som chcela, akoby som to zladila ...
Tak si pri tom fantazírujem a relaxujem.


A teraz niečo z detského sveta. Našej malej princeznej Loty, som kúpila tieto malinké ponoštičky. Ja keď sa dostanem do detského sveta oblečenia...
Niekedy mám pocit, že tie detské veci sú krajšie ako tie pre dospelákov. Napríklad minule tam mali krásnu jeansovú bundu, keby bola v mojej veľkosti tak si ju hneď kúpim! A tie malinké botičky, inak ako v zdrobneninách, sa nedá hovoriť :))


Malá Loty má ale aj nové šaty. Dostala och od Nene  a ja sa už neviem dočkať kedy jej ich oblečiem. Jedny sú z falošnej "rifloviny" a druhé sú bavlnené. Tie modré sú také s krásnym vzorom. Sú také niečim jedinečné a tie druhé - krásne kvetované. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára