pondelok 23. marca 2015

What is new in my bathroom

      Ahojte,takže čo je nové v mojej kúpeľni?
Dva sprchové gély značky Palmolive. Jeden z limotovanej edície s vôňou ruže. A povedzme, ktorá žena ruži neodolá?! Vonia ako prechádzka popri ružových lánoch.
Druhý má takú neinditifikovateľnú vôňu, sviežu.  Nedá sa povedať,ktorý je pre mňa lepší.  Používam ich striedavo,podľa nálady :-) 
 
      Hi, so what is new in my bathroom ? Two shower gels from Palmolive . First is limited edition with aroma of rose. Smells like a walk in the garden of roses.
Second is interesting aroma ,refreshed. I don´t tell which is better I use both,by mood.


      A toto je odličovacie mlieko značky Clien. Používam ho pri kúpaní, hlavne na odlíčenie očí a potom po sprchovaní ešte použijem odličovaciu vodu od Yves Rocher(už som ho spomínala v staršom príspevku). 
     And this is cleansing milk, Cien. I use it while bathing. After, I use make up remover from Yves Rocher. I write about it in older tag.



    Hm, Radox pena do kúpeľa. Voňavá, krásna ružová farba,relaxačný kúpeľ. Čo viac dodať,čo je lepšie ako penový kúpeľ?
   Well, Radox bath foam. Fragrant, beautiful pink color, relaxing bath. What more can I say, what is better than a bubble bath?


    A samozrejme môj Rocher :) Tento sprchový gél som dostala od mojej kamarátky. Dobre vedela čo ma poteší. A olivy nie len, že sú super na pokožku, mne pripomínajú dovolenku v Grécku. Takže keď sa sprchujem, pripomínam si tak vôňu Grécka :)
    And of course my Rocher :) This shower gel I have received from my friend. 
She knows, how to make me joy. And olives are good for skin, but the scent of olives reminded me of holidays in Greece. So when I shower, I recall a smell of Greece :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára