utorok 14. apríla 2015

Coconut Roll

Cez Veľkú noc som skúsila nepečenú roládu podľa Adriany Polákovej. Musím povedať, že je to vydarený recept a celkom rýchli.   Kto má rád kokos, pochutí si. Ja som tam okrem kokosu priliala o niečo viac Fernetu, takže vôňa Fernetu sa niesla celou špajzou :)                
          Viacerí ho na návšteve chválili a preto ho určite spravím aj v blízkej dobe. Dúfam, že aj vám sa vydarí tak ako mne. Ale ešte menšia rada, cesto si dobre vyvaľkajte. Ja som ho mala trošku hrubšie takže mi vyšiel iba jeden "ról" asi viete čo myslím :)  
Tak veľa šťastia a nech chutí!!!! 



Through the Easter I made a coconut roll by Adriana Polaks. I must say that it's hilarious recipe and quite fast.
Who likes coconut, flatters you.
I gave little more Fernet so the smell of Fernet was everywhere.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára