štvrtok 9. apríla 2015

Lace blouse

A je za nami ďalší slnečný deň... Už dlho som nepridávala žiadny outfit, takže dnes bol čas zmeniť to :)
Nevymýšľala som nič "extra" dala som si "priedušnú" :-D blúzku k tomu sivé nohavice a bolo :D
Niekedy je menej viac. Aj keď táto blúzka má do seba niečo viac, krásnu čipku. A ja mám na čipku slabosť.
Inak tie topánky, uf. Jedine len na: nastúp do auta - vystúp z auta a nič VIAC :-D Bolia z nich nohy, chodiť sa v nich nedá... A to sa mi v obchode zdali fajn :)
A ja ani neviem čo viac dodať, akosi mi dochádzajú slová. Asi tým, že už vedľa držím oči, no stavím sa, že keď prídem do postele zas ma spánok prejde a budem hore do tretej rána ako aj dnes. No aspoň si pozriem nejaký dobrý film =)
Rozpozerala som Teóriu všetkého - vyzerá to celkom dobre.

Tak majte aj vy pekný večer ! Pápá










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára