štvrtok 2. apríla 2015

How clean up the brush with natural bristles ?

     Akú kefu na vlasy používate vy? Pre mňa je najlepšia kefa s prírodnými štetinami . Doma mám aj klasické kefy s umelými, no tie používam keď robím nejaký účes alebo na cestovanie, zaberú mi menej miesta ako táto. Kedysi som však používala iba klasické kefy no moja kaderníčka mi poradila, aby som si kúpila jednu s prírodnými a budem prekvapená čo dokáže. A mala pravdu :) Vlasy krásne rozčeše a zanecháva ich pekne lesklé a má aj dlhú životnosť.
Ale všetko má svoju daň a táto moja kefa chce o to väčšiu údržbu ako iné.
Dnes som sa rozhodla vyčistiť ju. Myslela som, že nato budem potrebovať špeciálny prípravok ale stačí len obyčajný šampón na lupiny :)

Postup bol takýto:
                           Zobrala som si  " kovovú pomôcku na manikúru " (inak to neviem nazvať )
   a pomocou nej som vyberala bavlnky z kefy. Nerobte si hlavu pokiaľ nejdú vybrať všetky.
                           Po očistení som už len kefu umyla vo vode so šampónom,potom prepláchla v čistej vode a dala vysušiť. 


Metal tool nail


Water with a shampoo on hair







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára