pondelok 11. mája 2015

After rain - Hat outfit

Tak máme za sebou nie veľmi slnečný deň :-/ Dážď mám rada, po horúcom letnom dni poriadne
hustý lejak a po ňom zas vychádza slniečko... :) Vtedy je to fajn, no teraz mi to moc nesedí :-/
Ale má to svoje pozitíva! Tento rok sa zo mňa stáva pestovateľ! Zasadila som si tekvice! Bodaj by sa zadarilo a na jeseň by sme mohli vyrezávať bubákov a robiť jesenné dekorácie :)
No iste bude aj kuchyni!!! Mám zasadenú  okrasnú, hokajho a aj obrovskú ! :D
Som zvedavá či z toho niečo bude =) Snáď ten dážď pomohol :)
Ale to som zas nejako odbočila od témy ... Tu je môj After Rain Outfit
Od maminy som si požičala klobúk a vybrala sa do mesta :-) Čo na tento kúsok poviete?
Inak, vidíte moju novú červeno-lásku? Doslova ma dostala!









Leggins - NewYorker, Blouse - Forever21, Hat - mother´s old love :) , Bag - Chantall, Heels - F&F

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára