sobota 2. mája 2015

BIPA

Ahojte! Krásny víkendový deň! Moja mama bola v Rakúsku a priniesla mi krásne veci z BIPA.
Keď som vo Viedni,vždy sa stavím aj v Bipe. Milujem tento obchod! :-)
Vždy veľa super produktov od výmyslu sveta!

Hi! Beautiful day! My mum was in Austria and brought me beautiful products from BIPA SHOP. 
When I'm in Vienna every time I go to the Bipa. I love this super shop so much! 




1. Prvý je make up štetec. Mám veľmi rada štetce na make up, toto je môj tretí. A musím povedať, že ju super. ľahko sa s ním aplikuje make up a nezanecháva štetinky. 

2. A tiež aplikátor na očné tiene. Môžem povedať, že je to v podstate klasický jednoduchý, užitočný aplikátor, ktorý budem často používať.

3. Nikdy som nemala lak na nechty od GOSH, toto sú moje prvé, takže uvidíme. Dnes si dám ružový, uvidíme ako dlho vydrží.

4. A jasné niečo pre naše baby! Hrýzatko :-P keď budú zúbky hnevať. Šarlotka bude mať radosť!


















1. The frist is Make up brush. I love brushes on make up. This is my third. Is sooo good! It's simple application and    don´t leaves bristles.

2. And also the eyeshadow brush. I can say that is easy applicator and I' ll use it often.
3. I never had nail polish from GOSH. This are my first. They have beautiful pigments :-) 
Today I use pink color. I'll see how long I´ll have it. 
4. Of course something for my baby!!! 
    This is teething ring, is so cool! :-) Good helper for teeths, Sarlotka will have joy! 


Jasné! ešte môj nový kabuki! Je tááák super!!! Odporúčam všetkým! Fantastický! 
Jeden som kúpila kamoške dúfam, že aj ona bude  spokojná. 
Kabuki - here

 Oh yes! My kabuki brush! Soooo super! I recommend everyone! It's fantastic. I bought one for my friend.
I believe that she will happy like I´m.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára