piatok 15. mája 2015

What is in the box ?

Turum, turum a je tu zas piatok :) A zatiaľ slnečný ! A ja si sedím, nohy vyložené a ťukám do klávesov. Inak viete o tom, že dnes je Svetový deň rodiny? Ja už mám program pre tú našu vymyslený a čo vy? 
Dnes som sa rozhodla pre Random príspevok.  
Takže poďme na to!



1. CRANBERRIES
Aj vy milujete grilovaný encián s brusnicami ? K tomu zeleninový šalát, opekané zemiaky alebo syrová omáčka... Hm som hladná!
A keďže práve aj vďaka tejto delikatese sa u nás brusnice nestratia, nesmú ani chýbať. :)
                                                                               

2. MINT
Mäta - jednoducho tá musí byť! Čokoládová je v záhradke no aj citrónová bola na balkóne no akosi sa jej nechce von, tak som to poistila ešte jednou.

3. SOAP
Olana - tekuté mydlo na ruky. Tak nádherne vonia a dokonca ruky nevysušuje ale hydratuje. Plne odporúčam. A keď budem v kúpeľni, rovno sa aj odlíčim a to obličovacími obrúsky OMBIA



4. LACE VEST
Viete ako to chodí ... idete na nákup potravín a akosi sa vám pod ruky nečakane pripletie aj niečo iné :-P V mojom prípade to bolo čipkované tričko, práve v ten deň mi behalo po rozume. A keďže sa mi zapáčilo a musím povedať, že ma prekvapila kvalita materiálu. Už som neváhala. ( tričko - Esmara )
5. HAT
Naša Nene ľúbi Šarli a takže Šarli má nový klobúčik. Je jej ešte trochu veľký no čas beží tak neskutočne rýchlo, že čoskoro v ňom bude behať :) Keď vidím ako rýchlo nám ten drobec rastie... :-)
A okrem klobúčika aj vlhčené obrúsky.

6. BIPAAko inak zas BIPA :) Musím povedať, že ma veľmi mrzí, že tento obchod nie je u nás :-/ No čo narobíme. Aspoň je o dôvod viac ísť na výlet.
Dve špirály, špongia na Make-up a tyčinka na nechty.
Špirály, mne viac "pasuje" čierna. DRAMATIC CURL.
Má detailne vytvarovanú štetinu, aplikátor, vďaka čomu krásne predĺži mihalnice.
Som s ňou maximálne spokojná. Aj keď ani druhá nie je zlá.
Na špongii nemá byť čo zlé takže asi recenziu k nej netreba :) .
A tyčinka na nechty. Ak máte dlhšie nechty, krásne ich vybieli :) Taktiež môžem len odporúčiť!








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára