piatok 5. júna 2015

Birthday Gifts

Ahojte. Minulý týždeň som oslavovala narodeniny :) Som taký Májový kvietok :-P
Neviem síce čím som si to zaslúžila, no darčekov som dostala až až... ĎAKUJEM všetkým, ktorí si spomenuli či už sms, telefonicky alebo osobne! Aj keď viem, že je zbytočné rok čo rok opakovať, že najviac ma poteší ak si niekto spomenie a k tomu netreba žiadne dary . Avšak je pravda, že prekvapenia, ktoré má v podobe darčekov vždy milo potešia, sú príjemné ! :)

Rozhodla som sa pridať zopár darčekov, ktoré som dostala. Nie preto, že mám za potrebu sa tu s nimi vychvaľovať :D ale zväčša som dostala užitočné vecičky do domácnosti, možno vás nejaký z nich osloví a zaobstaráte si ho aj vy, poprípade Tip na darček :) !

Teším, teším, veľmi sa mu teším! Super odšťavovač . 100% šťava z krabice je len sirup  v porovnaní s kvalitnou domáci odšťavenou. Odporúčam zakúpiť si ho, šťava je neporovnateľná. Hodíte tu celé kusy ovocia a odpad je minimálny, nehovoriac o chuti!



Kanvica na sypané čajíky alebo na kávu. Už žiadne cedenie! :)





Lebo moje švagriné vedia čo ma baví! Vykrajovačky a forma na prílohy. Originálny darček pre mňa.


Mydlo a krásny náhrdelník !



Kokosový olej do kuchyne alebo ako kozmetický pomocník ( mohli ste si všimnúť Tu - hairmask  )



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára