utorok 9. júna 2015

Romantic dress

Ahojte! Aký bol dnes deň ? :) Dúfam, že slnečné lúče vám pridali na nálade! Lebo mne určite!
Ráno ma zobudili hromy - blesky. Vyzeralo to hrozne! Prvé na čo som myslela boli JAHODY! Už sú také krásne, tak by ma naštvalo keby prišlo krupobitie a zničilo ich ako minulý rok. Takže milé počasie nech prší ako prší ale len tak v norme! :D :)
Ani na nálade to veru nepridá, teda mne aspoň nie. Upršané, sychravé dni ... Nie, to nie je nič pre mňa. Ešteže tá ranná búrka rýchlo odišla.
Ale vráťme sa k slnečnej romantike :-) Dnes som na fotografovanie vytiahla moje tyrkysové šaty. Pôvodne som si ich kupovala na svadbu, na ktorú sa chystáme ale nakoniec... Veď viete, ako by môj muž povedal : " Radšej si tie šaty kupuj až pred svadbou, inak si ich kúpiš desať " :D hm ale čo ak je to môj zámer. :D Ale nie. Nesedia mi na svadbu, mám už vyhliadnuté iné. No každopádne, nemala som ich na sebe posledný krát! Tak čo poviete? Páčia sa?













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára